Bestill befaring
Meny
Bestill befaring
Relatek Sjekkliste

Sjekkliste

Hva er lurt å huske på, før vi setter i gang?

Før du kontakter Relatek er det greit å ha tenkte gjennom en rekke ting.

Beskriv oppgaven. Med egne ord, hva ønsker du at Relatek skal gjøre? 

  • En enkel, liten jobb (ekstra stikkontakt, søke og reparere feil, montere lampe)
  • En stor og omfattende jobb (nytt hus, skifte gammelt el-anlegg, bygge eller koble avansert el-utstyr)
  • Ønsker du en Smart-løsning (automatisk lys og varme)Tidspunkt. Når bør jobben starte? Når bør jobben være ferdig?

Har du et budsjett?

Har du et maksimalt beløp du kan bruke?

Flere ting samtidig?

Vi bør vite så tidlig som mulig om det er flere håndverkere involvert, som for eksempel snekkere, rørleggere eller ventilasjon.



Velg selv hvordan det passer best å kontakte Relatek.


Du velger:

  • Bestill time online. Alltid tilgjengelig. Du velger tidspunkt i kalenderen og får bekreftelse med en gang.
  • Send e-post. Vi svarer snarest og senest innen påfølgende arbeidsdag.
  • Ring +47 48 38 60 50. God tilgjengelighet. Vi ringer tilbake samme dag, hvis vi er opptatt.
Greit å vite:
  • Du får møtebekreftelse med en gang.
  • Etter første møte (befaring) vil du motta tilbud snarest og senest påfølgende arbeidsdag (hvis ikke annet er avtalt)
  • Alle tilbud er gyldige i 30 kalenderdager.
  • Når avtale er inngått vil du umiddelbart motta ordrebekreftelse med beløp.


Når vi er i gang, så vær obs på dette:

  • Er du selv til stede, eller trenger Relatek nøkkel?
  • Hvis det dukker opp spørsmål underveis, hvordan kan Relatek kontakte deg?
  • Er det noe som bør fjernes eller ryddes før jobben kan starte?
Til informasjon:
  • På større oppdrag vil Relatek fakturere 20 prosent av jobben før start, etter nærmere avtale
  • Hvis oppdraget tar mer enn en uke, vil vi delfakturere ukentlig
  • Alle tilleggsoppdrag utover opprinnelig avtale skal aksepteres av kunde, før tilleggsoppdraget kan starte



Jobben er ikke ferdig, før alt er gjort:

  • Er du fornøyd med jobben?
  • Stemmer sluttregningen med det som er avtalt underveis?
  • Finner du all dokumentasjonen på boligmappa.no?

Til informasjon:

Det aller viktigste er at du er fornøyd med jobben vi har gjort. Vi er mennesker, vi også.

Noen ganger kan ting gå galt eller vi har misforstått hverandre. Stor eller liten feil, vi ønsker å rette opp med en gang.

  • Gi beskjed til elektrikeren hvis du mener vi burde gjort ting annerledes
  • Når Relatek har forlatt stedet, skal det være ryddig og rent for søppel.
  • Relatek tar med seg og kildesorterer alt avfall, inkludert deres gamle utstyr og materiell